FELICITARE PENTRU MEZINA MEA, MIHAELA


Ai venit în viața mea la un moment de grea răscruce (pierdusem fratele la numai 22 de ani, iar în trei luni și tatăl la numai 52 de ani)  și Dumnezeu mi te-a trimis ca o alinare, ca o mângâiere, ca o recompensă pentru suferința mea. Și așa a fost orice clipă trăită alături de tine: gingașă, dulce și blândă… înțelegătoare și foarte grijulie, gata în orice moment să-mi oferi până la ultima picătură de putere și  dragoste. Sunt fericită că te am… deși ești departe, mereu te văd alături, te simt, te aud…  Mulțumesc, Doamne, pentru așa suflet de înger! 

Vreau să ajungi acolo unde-ți dorești, să ai alături cel mai minunat bărbat și cum o fi hărăzit de soartă, dar  să te răsplătească destinul cu o fiică ca tine: frumoasă, înțeleaptă, norocoasă și bogată atât spiritual, cât și material!

La mulți ani MIHAELA!

Ești una din cele trei minuni ale vieții  mele!

SUNT MAMĂ FERICITĂ!

Un cer, un nor, o pasăre in falnic zbor
E ziua mea pe acest pământ cu al tău dor,
O stea de veghe, o lună plină, un izvor 
E noaptea-n care vii cu visul călător.

 

Și orice dimineață e de farmec plină,
De mă sărută poza ta cu zâmbet de copilă,
Ce suav palpită ochiul tău, cu ce plăcere
Admiri căsuța ce veghează-a ta tăcere.

 

Și orele întregi ne-aud cum sfătuim,
Avem o foame de cuvinte și o măgulim,
Avem o sete de priviri ce ne usucă
Și, tăinuit, cuminte, un mare dor de ducă.

 

E prea grăbit azi timpul, cu pasul său greoi
Ne macină și toamna ciuruie în glas de ploi,
Dar cât n-ar unelti furtunile cu reci fiori,
Iubirea ta, copilo, aprinde soarele în nori.

 

Și uit de griji, nevoile mă ocolesc
Și mândră sunt, am trei copii ce mă iubesc,
Și adorată, din voi ca dar sunt împlinită,
Și nu mă tem să scriu: sunt mamă fericită!

 

12 septembrie 2012 Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

