VERSURI NOI: Dacă mă întrec cu gluma…


Dacă mă întrec cu gluma…

Sărata Galbena a Mariei Botnaru

Mă stresează o veste-n grabă,

Lumea-i ca pe-un rug încins,

Ieri și pruncul mă întreabă:

„E Apocalypsis sau vis?”

 

De-i o pușcă, caut baza,

Dau în Google: Search! Deschis!

Cer răspunsul chiar din NASA,

Ei, în cosmos, văd precis.

 

Despre Maya, unul scrie,

Tribul ce-a ghicit la fix

Pronostic pe o hârtie –

Calendar pentru vecie.

 

Fără a face-Academie,

Fără-a ști astronomie,

Telescop, fotografie,

Cum putut-au ei să știe,

Dacă n-au avut nici pix?

 

Văd savanți cu școli distinse,

Cam miopi, nici păr nu au,

Scotocesc în teze-aprinse,

Dar răspunsul nu mi-l dau.

 

Mă revolt: grăbiți procesul,

Aplicați acum progresul,

Poate-ați calculat greșit?

E planeta cu-un sfârșit?

 

Și mă mir de înțelepții

Ce au născocit potop,

Unde ne sunt azi, deștepții?

N-au ghioc sau n-au noroc.

 

Cine știe ce ne-așteaptă?

Numai bunul Dumnezeu,

Că de-l cred pe „necuratul”,

Cel din NASA,  ajung rău!

 

Nu știu ce vom face mâine,

Poate va veni vre-un greu,

Totuși cred în omenie

Și mă rog lui Dumnezeu:

 

Tu ne iartă și ne-ndrumă,

Chiar de încălcăm porunci,

Dacă mă întrec cu gluma,

Sunt măicuță și am prunci!

 

Și vă-ndemn, pe fiecare,

Faceți bine, minim cer,

Că sfârșitul cel mai mare,

E din suflet, nu din cer.

 

Că potopul vine-n locul,

Unde dragoste-a murit.

Oameni buni, cuprindeți Globul,

Să-l salvăm de-acest sfârșit!

7 decembrie 2012 Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

