VERSURI NOI: CUIB DE FERICIRE


CUIB DE FERICIRE

 SĂRATA GALBENĂ A MARIEI BOTNARU

Este un sat ce mă strigă-n miez de vis,

Acolo am văzut lumina zilei, Paradis,

Acolo ploaia-i dulce și paiul spic rodește,

Și dorul meu, de-i trist, acolo se grăbește.

 

În luna mai, când am plecat de-acasă,

Plângea, cu floarea, teiul la fereastră

Și nucul meu, prieten devotat, din prag,

Torcea neliniștea, împovărat din drag.

 

Și-n geamuri flutura dantela azurie,

Să nu plec de la mama și din copilărie,

Și atât alai fierbea în lung de ulicioară,

Și atâta busuioc s-a ofilit la grindă, în cămară…

 

Orașul m-a adăpostit ca pe-o copilă,

Deschis-a ușile spre zarea luminoasă,

Pentru o hărnicie și răbdare-abilă,

M-a logodit cu steaua norocoasă.

 

Ea m-a purtat prin lanuri de știință,

Am înălțat cetăți cu a mea credință,

Am ridicat la rangul de povară

O dragoste de mamă, de limbă și de Țară.

 

În mai am revenit la satul meu, cel drag,

Ca pasărea măiastră, să cânt al casei prag

Și cât a fost de lungă-a vieții împlinire,

Tu, satule, rămas-ai cuibul meu, de fericire.

7 ianuarie 2012      Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la VERSURI NOI: CUIB DE FERICIRE

  1. Slaveeck zice:

    Multumesc pentru poezie! E superba!

  2. Kathya Mytse zice:

    Chiar daca Vremurile ne-au trimis asa departe,Mereu ne este Gandul foarte aproape,La satul cel de pe coline cu salcii ce ne plang destinul,

Lasă un răspuns

