VERSURI NOI: IUBIRE DE MAMĂ


IUBIRE DE MAMĂ

 Sărata Galbenă a Mariei Botnaru

În genunchi, aplecată de focul din dor,

Mă voi scurge în rugă spre un nor călător

Și cu toată zăpada ce în păr a-nflorit

Vă voi cere iertare, că atât v-am iubit.

 

Și aș vrea să fărâm sufletul în trei părți,

Să vă las, ca altar, vers în pagini de cărți,

Să-mi întindă suflarea struna lină-n acord,

Ca să-nalț un tandem din adâncul de cord.

 

Din izvoare fierbinți ce în ochi au dormit

Să sclipească mii stele pentru voi hărăzite,

Știți ce munte de aur pentru voi am croit

Și ce lanuri de vorbe dau în spice rodite?

 

Vreau azi doar să veniți și pe soare, pe ploi,

Cuibul ce v-a crescut mă întreabă de voi,

Tristă, plânge poteca pașii voștri poznași:

„Nu mai vin să alerge micii tăi, îngerași.”

 

Vă dezghioc azi iubirea în trei părți, pân*la gram

Și nu cer să-mi întoarceți înapoi nici un dram,

Vreau să fiți grămăjoară, să vă știu o cunună,

Cât de mândră-aș purta-o…  pân-la liniști de humă.

 22 ianuarie 2013  Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

