LA MULŢI ANI SĂRATA GALBENĂ ! LA MULŢI ANI STIMAŢI CONSĂTENI!


 LA PRAG DE AN NOU

imensitatea iubirii cu maria botnaru

Pe a nopţii lungă scară

Cerul naşte armonia,

Cu o linişte  pecară

Luna-şi varsă lăcomia

Peste glia amorţită,

Spargând nori în a sa cale,

Mână raza pospăită

Şi pe căile astrale

Cu pas tandru, cam domoală,

Cu maniere abisale,

Umple seara mea banală.

 

Raze  line, de mătasă

Tremură-n văzduhul rece,

Am zăvor la a mea casă,

Vama geamului mi-o trece

Şi cu-a ei albastră cheie

Spre astrală,  aspră lege,

Descuie Calea Lactee

Şi în raiul ei mă cheamă,

Dezmorţind în ochi scânteie,

Zbor cu sunetul de-o seamă.

 

 

Îmi aşterne la picioare

Raze mii, ca moi covoare,

A mea frunte o alină

Cu blândeţea din lumină,

În urechi cerceii sună

Sub sclipirea ei nebună.

Pe-a sufletului humă

Ea se pleacă, ca o mumă

Şi îmi picură argintul,

Dezrobind de griji cuvântul

 

 

“Sumbră-i luna!” – o să spună

Cel de poartă-n ochi furtună,

Reci sunt razele-i, rebele

Sunt puzderii mici, de stele.

Eu, din faşă-i port cununa

Şi în nopţi cu vise seci,

E destul geana ei bună

Să ne-admire împreună

Şi pe-a nopţii văgăună

Plutesc vise dulci, de veci…

 

Lună lină, eşti stăpână

Pe nocturne căi cereşti

Şi când dorul greu îmi mână

Lacrima,  tu mi-o răceşti.

Cu  speranţă-mi naşti ideia

Spre um mâine  mult râvnit,

Iscusită, mi-arunci cheia,

Să-mi vâd visul împlinit:

Ca pe cer Cassiopeia,

Sunt de frate răzleţit…

 

 

Scot zăvorul de la uşă, Anul Nou va poposi,

Iar din seara mea banală o idilă vei croi…

Lună, varsă-nţelepciune, neamul  nu mi-l părăsi,

Cu a ta luciditate  spre Carpaţi ne vom urni!

 30 decembrie 2013     Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în ATELIERE DE CREAŢIE, OAMENI CELEBRI. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la LA MULŢI ANI SĂRATA GALBENĂ ! LA MULŢI ANI STIMAŢI CONSĂTENI!

  1. Nina Cucerescu zice:

    fIE CA ANUL NOU SA ADUCA SATENILOR BUCURIE SI SANATATE,SCHIMBARI IN TOATE,PENSII MARITE SI MUNCA PLATITA,DREPTATE SI REFORME SPRE IMBUNATATIREA TRAIULUI SI NIMENI SA NU PLINGA,SI TOTI SA FIE EGAL TRATATI,SI IN JIUSTITIE SI IN POLITIE ,SI IN AJUTOARE CARE VIN DIN STRAINATATE SA AJUNGA INTRADEVAR CELOR CE SUFERA,CELOR CE ASTEAPTA CA ANUL NOU SA LE ADUCA BUCURIE OMENEASCA!!!!

  2. Nina Cucerescu zice:

    -MARIA SA COMPUI O POEZIE DESPRE DOMNUL NEGRU CUM VINDE BUNURILE COMUNEI PENTRU SINE,SI NIMIC ABSOLUT PENTRU SATENI…IN ASA FEL POATE CUIVA II VA FI RUSHINE…DAR CU PARERE DE RAU PUTINI SUNT LA CURENT CU AFACERILE DOMNULUI NEGRU IACOB-CAPUL PESTE TOT CE A RAMAS IN MINILE LUI LE PRIVATEZIAZA CUM A VINDUT OILE ,FERMELE,SHI TOT CE A FOST CINDVA MUNCIT CU SUDOAREA PARINTILOR NOSHTRI….

Lasă un răspuns

