ECOUL PAȘILOR MEI…


ECOUL PAȘILOR MEI…

O DUMINCĂ A SUFLETULUI LA SĂRATA GALBENĂ

O DUMINCĂ A SUFLETULUI LA SĂRATA GALBENĂ

Duminică, la data de 6 aprilie, în incinta bibliotecii publice din com.Sărata-Galbenă poeta Maria Vlas Botnaru, băştinaşă a acestei localităţi, şi-a lansat o nouă culegere de viersuri  ”Urmele dragostei eterne”.

 Locutirii comunei Sărata Galbenă şi-au dat întîlnire la biblioteca publică pentru a participa la un frumos eveniment – lansarea cărţii ”Urmele dragostei eterne”, culegere de viersuri a poetei Maria Vlas Botnaru. Evenimentul a început prin aducerea unei ode cărții de către elevii claselor primare a LT ”Universum”, fideli cititori ai bibliotecii. A urmat un recital de poezii din creația dnei Botnaru printre care: ”Taina mea”, ”Sunt femeie” declamate de liceenii instituției locale, poezii ce au cucerit inimile celor prezenți în sală. Ca oaspeți ne-au onorat: Mentorul și soțul poetei, Alexandru Moraru, primarul localităţii Ştefan Vlas, directoarea Liceului teoretic „Universum” Anastasia Pascaru, etc.

Fiind înconjurată de consăteni, prieteni, rude, colegi, profesori, poeta și-a confesat istoria vieții, fiind cuprinsă de cele mai frumoase emoții. Poezia sa, ce are un spectru larg educațional, nu poate lăsa indiferent pe nici un cititor. Ea se sprijină în totalitate pe sentimentul de dragoste: iubirea de oameni, de semeni, de parinți, de neam, de rădăcini, de limbă, de istorie, de patrie, de persoana dragă, de Dumnezeu, etc. A fost nu doar un eveniment cultural de mare valoare, ci și o îmbogațire a sufletului, una multdorită de poetă prin poezia ”Vreau o duminică a sufletului meu”. “Cu adevărat am avut o duminică a sufletului împreună cu consătenii, rudele, prietenii, colegii de clasă, profesorii din LT “Universum”. Am trăit nişte emoţii desebite”, a menţionat autoarea cărţii. 

Ana Prozorovschi, LT “Universum”, Sărata Galbenă

Sursă: http://www.Curierul.md

PS!  MULȚUMESC CELOR,  CARE MI-AU AUZIT PAȘII. AM RĂMAS CU SUFLETUL ACOLO, LA SĂRATA GALBENĂ, UNDE ESTE PENTRU EL SĂRBĂTOARE…

Acest articol a fost publicat în ATELIERE DE CREAŢIE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

