Diabetul: boală sau o eroare a alimentației? (1)


Am publicat un interviu cu dl prof.dr. ROMAN MORAR, un domn mi-a solicitat o informație mai amplă. La cererea cititorului mai ofer cea ce am selectat din internet!

Acest articol a fost publicat în IMPERATIVUL ZILEI, OAMENI CELEBRI. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Diabetul: boală sau o eroare a alimentației? (1)

  1. ITBogdan zice:

    Imi pare rau, mi-am pus mari sperante in DIAVIT, dar nu a avut nici un efect asupra diabetului meu de tip II. Singura solutie este o dieta alimentara corespunzatoare.

    • mariabotnaru zice:

      Îmi pare bine,că ați ajuns la concluzia, pe care o afirmă și dl. profesor Morar. Eu n-am folosit Diavitul, dar din investigațiile făcute, am înțeles că acest preparat ar fi f. benefic pentru pancreas, doar că e nevoie de o perioadă mai îndelungată. Regret, că nu au fost rezultatele dorite.

Lasă un răspuns

